سفارش تبلیغ
صبا ویژن



تست بده - شرکت خودرو






درباره نویسنده
تست بده - شرکت خودرو
مهدی حاتمی
تا کی عاشق باشم و از عشقم دور ؟ تا کی اسیر تنهایی هایم باشم و از یارم دور .....؟ تا کی باید به خاطر دوری تو اشک بریزم و حسرت آن دستهای گرمت را بکشم...؟ تا کی باید از خدای خویش التماس کنم تا تو را به من برساند ، نزدیک و نزدیک تر کند تا بتوانم تو را در آغوش بگیرم؟... تا کی باید صدای غم انگیز آواز مرغ عشق را بشنوم ودلم برایت تنگ شود؟ تا کی باید غروب پر درد عاشقی را ببینم و دلم بگیرد! تا کی باید تنهایی به خورشیدی که آرام آرام به پشت کوه ها می رود را نگاه کنم ؟ تا کی باید لحظه ها و ثانیه ها را یکی یکی بشمارم تا لحظه دیدار با تو فرا رسد؟ خسته ام ! یک خسته دلشکسته عاشق بی سر پناه.... عاشقم ! یک عاشق دیوانه سر به هوا .....
تماس با نویسنده

اس ام اس های توپ

لینک دوستان
مکاشفه مسیح
پسران جوان
مروارید خلیج عشق
امیر
حسابداری.اس ام اس زیبا.راز بقا
شب بی ستاره
^^^^عاشقانه ها^^^^
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

موسیقی وبلاگ

خدمات وبلاگ نویسان-بهاربیست


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
تست بده - شرکت خودرو


لوگوی دوستان




وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :16215
بازدید امروز : 1
 RSS 

روانشناسان شخصیتی بر این عقیده اند که شماره تولد ، شما را از آن چیزی که میخواهید باشید دور نمیکند ، بلکه مانند رنگی ست که نوع آن و زیبایی اش برای افراد مختلف متفاوت است . به مثال زیر توجه کنید :
فرض کنیم شما متولد27 خرداد 1364 هستید . اردیبهشت ماه دوم سال است پس :


27+3+1364=139?=1+3+?+9=17=7+1=8


شماره تولد شما 8 است و اکنون میتوانید آنچه را مربوط به این شماره است با خود مطابقت دهید و ببینید چقدر درست از آب در می آید . لازم به توضیح است ارقام را آنقدر با هم جمع کنید تا حاصل فقط رقمهای 1 تا 9 حاصل شود.
تفسیر اعداد :


 


1- خالق و مبتکر:
«یک»ها پایه و اساس زندگی هستند.
همیشه عقاید جدید و بدیع دارند و این حالت در آنها طبیعی است . همیشه دوست دارند تمامی کارها و مسایل بر حول محوری که آنها میگویند و تعیین میکنند در گردش باشد و چون مبتکر هستند گاهی خوخواه میشوند.
با این حال به شدت صادق و وفادارند و به خوبی مهارتهای سیاسی را یاد میگیرند . همیشه دوست دارند حرف اول را بزنند و غالبا رهبر و فرمانده هستند ، چون عاشق این کار هستند که «بهترین» باشند . در استخدام خود بودن و برای خود کار کردن ، بزرگترین کمک به آنهاست ولی باید یاد بگیرند که عقاید دیگرانممکن است بهتر باشد و باید با رویی باز آنها را نیز بشنوند.

 

2- پیام آور صلح:
«دو»ها سیاستمدار به دنیا می آیند.
از نیاز دیگران خبر دارند و غالبا بیش از دیگران به آنها فکر میکنند . اصلا تنهایی را دوست ندارند . دوستی و همراهی با دیگران برایشان بسیار مهم است و میتوانند آنها را به موفقیت در زندگی رهنمون سازند . اما از طرف دیگر چنانچه در دوستی با کسی احساس ناراحتی کنند ترجیح میدهند تنها باشند . از آنجایی که ذاتا خجالتی هستند باید در تقویت اعتماد به نفس خود تلاش کنند و با استفاده از لحظه ها و فرصت ها آنها را از دست ندهند.

3- قلب تپنده زندگی:
«سه»ها ایده آلیست هستند.
بسیار فعال ، اجتماعی ، جذاب ، رمانتیک و بسیار بردبار و پرتحمل . خیلی کارها را با هم شروع میکنند اما همه آنها را پیگیری نمیکنند . دوست دارند که دیگران شاد باشند و برای اینکار تمام تلاش خود را به کار میگیرند . بسیار محبوب اجتماع و ایده آلیست هستند اما باید یاد بگیرند که دنیا را از دید واقع گرایانه هم ببینند.

4- محافظه کار:
«چهار»ها بسیار حساس و سنتی هستند.
آنها عاشق کارهای روزمره ، روتین و پیرو نظم و انضباط هستند و تنها زمانی وارد عمل میشوند که دقیقا بدانند چه کاری باید انجام دهند . به سختی کار و تلاش میکنند . عاشق طبیعت و محیط خارج از خانه هستند . بسیار مقاوم و با پشتکار هستند . اما باید یاد بگیرند که انعطاف پذیری بیشتری داشته و با خود مهربان تر باشند.

5- ناهماهنگ با جماعت:
«پنج»ها جهانگرد هستند.
کنجکاوی ذاتی ، خطرپذیری و اشتیاق سیری ناپذیر آنها به جهان هستی و دیدن محیط اطراف خود  ، غالبا برایشان دردسرساز میشود . آنها عاشق تنوع هستند و دوست ندارند مانند درخت در یک جا ثابت بمانند . تمام دنیا مدرسه آنهاست و در هر موقعیتی به دنبال یادگیری هستند . سوالات آنها هرگز تمام نمیشود . آنها به خوبی یاد گرفته اند که قبل از اقدام به عمل ، تمام جوانب کار را سنجیده و مطمئن شوند که پیش از نتیجه گیری ، تمام حقایق را مد نظر قرار داده اند.

6- رمانتیک و احساساتی:
«شش»ها ایده آلیست هستند.
زمانی خوشحال میشوند که احساس مفید بودن کنند . یک رابطه خانوادگی بسار محکم برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است اعمالشان بر تصمیم گیری هایشان موثر است و آنها حسی غریب برای مراقبت از دیگران و کمک به آنها دارند . بسیار وفادار و صادق بوده و معلمان بزرگی میشوند . عاشق هنرو موسیقی هستند . دوستانی صادق و در دوستی ثابت قدم هستند . در ضمن آنها باید بین چیزهایی که میتوانند آنها را تغییر دهند و چیزهایی که نمیتوانند ، تفاوت قائل شوند.

7- عاقل و خردمند:
«هفت»ها جستجوگر هستند.
آنها همیشه به دنبال اطلاعات پنهان و مخفی بوده و به سختی اطلاعات به دست آمده را با ارزش حقیقی آن می پذیرند . احساسات هیچ ارتباطی با تصمیم گیری های آنها ندارد . با اینکه در مورد همه چیز دز زندگی سوال میکنند اما دوست ندارند مورد پرسش واقع شوند و هیچگاه کاری را ابتدا به ساکن با سرعت شروع نمیکنند و شعار آنها این است که به آرامی میتوان مسابقه را برد . انها فیلسوفهای آینده هستند ؛ طالبان علم که به هر چه میخواهند میرسند و سوال بی جوابی ندارند . مرموز هستند و در دنیای خودشان زندگی میکنند و باید یاد بگیرند در این دنیا چه چیزی قابل قبول است و چه چیزی نه !

8- مسئولیت پذیر:
«هشت»ها حلال مشکلات هستند.
اساسی و حرفه ای سراغ مشکل رفته و آنرا حل میکنند . قضاوتی درست دارند و بسار مصمم هستند و طرحها و نقشه های بزرگی دارند و دوست دارند زندگی خوبی داشته باشند . مسئولیت افراد را بر عهده میگیرند و مردم را با هدف خاص خود میبینند . با شرایط ویژه ای این امکان را به وجود می آورندکه دیگران همیشه آنها را رئیس ببینند.

9- اجراکننده و بازیگر:
«نه»ها ذاتا هنرمند هستند.
بسیار دلسوز دیگران و بخشنده بوده و آخرین پول جیب خود را نیز برای کمک به دیگران خرج میکنند . با جذابیت ذاتی شان اصلا در دوست یابی مشکل ندارند و هیچکس برای آنها فرد غریبه ای به حساب نمی آید . در حالات مختلف ، شخصیت های متفاوتی از خود بروز میدهند و برای افرادی که اطرافشان هستند ، شناخت این افراد کمی دشوار به نظر میرسد . افرادی خوش شانس هستند اما خیلی وقتها از آینده خود بیمناک و نسبت به آن هراسان هستند . آنها برای موفقیت باید به یک دوستی و عشق دو جانبه که میتواند مکمل شان در زندگی باشد دست یابند.

iran00989365966200                       00995579900274goergia



نویسنده » مهدی حاتمی » ساعت 9:24 عصر روز دوشنبه 89 آذر 8

FreeCod Fall Hafez